Aller au contenu

Quizz jeux vidéo


Traka

Messages recommandés

Salut à tous !

Je vous propose aujourd'hui des quizz sur les jeux vidéo. Je produis une à deux vidéo par semaine.

Mes quizz se répartissent en trois grands axes :

Les musiques

Les cinématiques

Les personnages

Les règles sont expliquées dans la vidéo et les sources audio sont reprises en description

Voici une de mes vidéos :)

Si le concept vous plaît, je continuerai à poster sur ce forum (vous pouvez aussi regarder la playlist pour voir les autres quizz ;) )

Bonne semaine !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 2 semaines après...
  • 2 semaines après...
  • 2 ans après...
On 7/6/2020 at 12:51 PM, Traka said:

Hi all!

Today I offer you quizzes on video games. I produce one or two videos a week.

My quizzes are divided into three main areas:

Music

The cutscenes

characters

The rules are explained in the video and the audio sources are included in the description

Here is one of my videos:)

If you like the concept, I will continue to post on this forum (you can also watch the playlist to see the other quizzes ;) )

Good weekend!

What a fantastic video. I also run a youtube channel. where I upload video about the game. My favorite game is Minecraft. Minecraft is a popular sandbox video game developed and published by Mojang Studios. The game was originally created by Markus Persson, also known as "Notch", and was released in 2011. In the game, players explore a randomly generated world, gather resources, and use them to build structures and craft tools. Minecraft has two main versions: Java Edition and Bedrock Edition. for mroe information visit my youtube channel where I give complete information about it. here is the link of my youtube channel. 

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Veuillez vous connecter pour commenter

Vous pourrez laisser un commentaire après vous êtes connecté.



Connectez-vous maintenant
×
×
  • Créer...

Information importante

En navigant ce site, vous acceptez nos Politique de confidentialité.